VERZEND / RETOURVOORWAARDEN

Verzenden.

verzenden


Bestelt u van maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur, dan wordt uw artikel dezelfde dag nog verzonden,(mist deze op voorraad zijn) artikelen die op zaterdag/zondag zijn besteld, worden maandag verzonden (indien op voorraad). Heeft u specifieke wensen met betrekking tot de verzending, dan is er de mogelijkheid om dit aan te geven bij de bestelling.
Voor de goede orde:alle levertijden op onze website zijn indicatief.

Bestelstatus:
De status van uw bestelling kunt u volgen door in te loggen op onze site, of met u Track- and Trace nummer die u van ons krijgt toegezonden. 

Ook krijgt u van ons bericht waneer de bestelling verstuurd is.

Verzendkosten:

GRATIS VERZENDING *

Avantisport

 

Voor een snelle en betrouwbare verzending maken wij gebruik van PostNL Pakketten.
Deze worden in binnen Nederland en Belgie gratis naar u verzonden v.a €50,00.

Voor een besteling onder de €50 rekenen wij €3,95 aan verzendkosten.

U besteling wordt verzekert verzonden met een track&trace code.
 

 * Wanneer u product naar het buitenland moet worden verzonden, brengen wij de daarvoor geldende tarieven in rekening.
 


indien u pakket aan de buitenzijde zichtbaar beschadigd is.


Reclamaties dienen binnen 2 dagen te worden gemeld. Na deze periode wordt geacht dat de afnemer het geleverde te hebben goedgekeurd en aanvaard.

Wij hopen en zijn er vrij zeker van dat u tevreden bent met uw aankoop bij Nordic New.

Mocht het echter zo zijn dat de goederen aan de buitenzijde (indien zichtbaar)defect,  of beschadigd zijn dient u dit direct te melden aan de bezorger van de pakketdienst. 
U neemt het pakket niet aan. Neem zo snel mogelijk contact op met ons op met opgaaf van reden. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt.


Het pakket zit beschadigd in de doos/verpakking /vermist.


Wanneer het pakket dat u ontvangen hebt tijdens het vervoeren beschadigd is geraakt, kunt u het product naar ons retourneren binnen 4 dagen om omgeruild te worden.

Neem zo snel mogelijk contact op met ons op met opgaaf van reden. U krijgt van ons een retourcode die u bij het pakket dient in te voegen zodat wij snel en efficiënt kunnen reageren. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt. Uw verzendkosten zullen worden vergoed.


Zodra wij u bestelling hebben verstuurd (behoudens partij post of enveloppe post) ontvangt u van ons een Track- and Tracenummer waarmee u online op de website van PostNL kunt nagaan waar uw pakketje zich bevindt. 


Een verzonden pakket blijft voor risico van Nordic New tot op het moment van in ontvangst name door de klant. Indien het pakket niet binnen 4 werkdagen na verzending bezorgd is adviseren wij u contact op te nemen met ons. Wij nemen dan contact op met onze vervoerder.
Bij een door ons als vermist getypeerd pakket zullen wij de standaardprocedure vermiste pakketten starten(onderzoek).

Wij zullen de vermissing van het pakket melden bij de vervoerder in kwestie. Deze zal een onderzoek instellen, dit kan tot 15 werkdagen in beslag nemen.
Inafwachting van deze procedure ondernemen wij geen vervolgactie,s.
 
afhankelijk van de uitkomst van het onderzoek van de vervoerder zijn er vervolgacties mogelijk:


Het pakket zal opnieuw naar het afleveringsadres verzonden worden. indien het pakket niet langer gewenst is zal na het pakket retour te hebben ontvangen in het magazijn het volledige orderbedrag gerestitueerd worden.

Er zal een nieuw pakket samengesteld worden en deze zal naar de klant worden verzonden, indien gewenst is restitutie van het orderbedrag mogelijk.


Indien de vervoerder het bewijs heeft geleverd dat het pakket is afgeleverd ontslaat dit Nordic New van elke vervolgactie.

 


Retourneren of Ruilen

Wanneer u bij ons een verkeerd product besteld heeft, of wanneer u spijt heeft van uw bestelling kunt u tegen onderstaande voorwaarden de bestelling retourneren of ruilen.

Voorwaarden;
Gebruik retourformulier (zie algemene voorwaarden).Retourzendingen worden geaccepteerd als het artikel onbeschadigd en ongebruikt is. Stuur het artikel binnen 14 dagen terug vergezeld van de originele factuur in een deugdelijke verpakking. De retour kosten zijn voor rekening van de klant.

Vult u op de achterzijde van de factuur de reden van retour in en stuur het artikel naar:

Nordic New

Rozengracht 196
1016NK Amsterdam

Uitsluitingen

Bovenstaande voorwaarden gelden niet voor speciaal op verzoek maat/kleur bestelde artikelen ook lichtbronnen ( gloeilampen) vallen buiten de garantie dit door het voor ons niet te controleren feit of deze recent zijn gekocht, en onze sale/showroom artikelen , deze worden verkocht in de condities waarin deze verkeren en kunnen daarom niet worden geretourneerd.( Zie ook algemene voorwaarden).

Als u buiten de gestelde voorwaarden een artikel terugstuurt dan kunnen we deze niet accepteren.

Neemt u in geval van twijfel alstublieft contact op met onze Klantenservice via telefoonnummer 31 020 4221600 (bereikbaar op werkdagen (behalve maandag) van 10,30tot 18:00) of naar info@nordicnew.com