Voor uw Ipad ,schetsboeken, kabels, koptelefoons en pennen alles wat draagbaar is blijft de hele dag netjes georganiseerd dankzij vele opbergvakken.
Het "Kleurboek - La Fonda del Sol" is een kleurboek waarin verschillende zonnemotieven van Alexander Girard je verleiden om deze zelf te maken.
Een veelzijdige en mooie Atlas of Furniture Design tas van het bekende label Vitra, deze is ook prima te gebruiken voor uw boodschappen, sporten en studeren!
Het Boek "The Lucky, Plucky Chairs," uitgegeven door Vitra Design Museum, is een uniek sprookje over de avonturen van acht Thonet-stoelen
Vitra Girard-ornamenten zijn ontworpen door Alexander Girard in 1965. De Girard-ornamenten zijn verkrijgbaar in 8 verschillende motieven.
Vitra Girard-ornamenten zijn ontworpen door Alexander Girard in 1965. De Girard-ornamenten zijn verkrijgbaar in 8 verschillende motieven.
Vitra Girard-ornamenten zijn ontworpen door Alexander Girard in 1965. De Girard-ornamenten zijn verkrijgbaar in 8 verschillende motieven.
Vitra Girard-ornamenten zijn ontworpen door Alexander Girard in 1965. De Girard-ornamenten zijn verkrijgbaar in 8 verschillende motieven.
Vitra Girard-ornamenten zijn ontworpen door Alexander Girard in 1965. De Girard-ornamenten zijn verkrijgbaar in 8 verschillende motieven.
Vitra Girard-ornamenten zijn ontworpen door Alexander Girard in 1965. De Girard-ornamenten zijn verkrijgbaar in 8 verschillende motieven.
Vitra Girard-ornamenten zijn ontworpen door Alexander Girard in 1965. De Girard-ornamenten zijn verkrijgbaar in 8 verschillende motieven.
Vitra Girard-ornamenten zijn ontworpen door Alexander Girard in 1965. De Girard-ornamenten zijn verkrijgbaar in 8 verschillende motieven.
Voor de Vitra sleutelhanger Elephant vond de ontwerpster Hella Jongerius inspiratie uit de bekende Eames olifant van Charles en Ray Eames in de jaren 40 .
Deze Vitra R.F. Robot Collection Poster presenteert de 80 robots die tussen 1937 en 1973 in Japan werden geproduceerd.
Het boek genaamd "De Vitra Campus" neemt u mee op een reis naar het hart van de Europese designwereld.
Het Zwitserse Vitra produceert al sinds de jaren vijftig prachtige en iconisch stoelen, tafels, lampen en woonaccessoires voor zowel particuliere woningen als kantoren en openbare ruimtes. De kracht van het merk zijn de producten, ontworpen door werelds meest gerenommeerde designers als Charles en Ray Eames, Verner Panton, Jean Prouvé, Hella Jongerius, de gebroeders Bouroullec en vele anderen. Samen met hen maakt men kwalitatief hoge designmeubels met oog voor duurzaamheid en innovativiteit. Vitra heeft al vele design klassiekers op haar naam staan, zoals de zeer populaire Eames Loungechair en de Eames Plastic Chairs. De samenwerking tussen Vitra en Ray en Charles Eames in de jaren 40/50 is dan ook een gouden greep geweest.
De Vitra Stoelen:
Vitra staat heel bekend om de stoelen collectie. Zo is er bijvoorbeeld de Panton Chair, DSW, DAR, DAW en de DSR serie, alle heel specifiek en iconische inmiddels.
De Vitra tafels:
Er zijn eettafel bijzettafels en salontafels , de meest zijn ontworpen door Charles & Ray Eames. Maar ook de tafels van de andere ontwerpers zijn heel inmiddels heel bekend, denk hier bij aan de salon tafel van de ontwerper Isamu Noguchi. deze tafel heeft een sculpturale organische vorm en een dito glazen tafelblad .
Vitra Lampen:
Dan denk je meteen aan de Akari collectie deze bestaat uit maar liefs uit meer dan 55 uitvoeringen, deze serie is ontworpen door Isamu Noguchi. De serie is bestaat uit vloerlampen, hanglampen en tafellampen. Alle deze lampen worden nog steeds met de hand gemaakt van shoji-papier en daardoor mooi traditionele gefilterd hierdoor ontstaat er een warme gloed en een aangename sfeer.
Vitra Klokken
Alle klokken van Vitra zijn ontworpen door George Nelson, een bekende designer uit de Verenigde Staten.Tegenwoordig wordt de studio van designer George Nelson als één van de grondleggers van het Amerikaanse modernisme en één van de invloedrijkste Amerikaanse meubelontwerper van de jaren vijftig. Nelson was actief als ontwerper, graficus, architect, organisator van tentoonstellingen, designmanager en promotor van het design. Als designcriticus en theoreticus is hij ook de auteur van een aantal boeken ‘Tomorrow’s House’ (1947), ‘Problems of Design’ (1957), ‘How to see’ (1977), ‘On Design’ (1979), en een bijzonder rijk journalistiek oeuvre dat de internationale benadering van het design en de architectuur decennia lang heeft beïnvloed.